Objavljeno v: Gradbeni vestnik - 1,2 - 1978
Avtorji
Razvojne dileme VTO Gradbeništvo z vidika vključevanja v usmerjeno izobraževanje
UDK: 377.5
Avtor obravnava predlog programa za vključevanje in prilagajanje vzgojno-pedagoške dejavnosti na Visoki tehniški šoli Maribor Oddelek za gradbeništvo v sistem usmerjenega izobraževanja. Izobraževanje na področju gradbeništva in tehničnih strok nasploh zahteva poleg ustreznih teoretičnih osnov tudi mnogo kontinuirnega praktičnega dela, kar pa terja več časa, več prostora in več kvalificiranih učiteljev.
Celoten članek si preberite v elektronski različici revije Gradbeni vestnik v PDF obliki.
DEVELOPMENT PROBLEMS OF BUILDING STUDY INCLUDING INTO THE DIRECTED EDUCATION SYSTEM
The author treats the project for including and assimylating of educational-pedagogical activity on the High Technical School in Maribor, section for building studies, into the system of directed education. The education on the field of building and other technical branches requires also many practical works beside the theoretical fundaments. But it means more time, more school rooms and more teacher experts.